De rullar på

jo tack ja vet att min uppdatering suger, jag kommer inte komma med någon dålig ursäkt.

Idag ska jag iallafall till stallet och träna Franz, blir markarbete även denna vecka. Hoppa får vi förhoppningsvis göra nästa vecka.

Igår va jag och mamma på valp träff så våran valp fick träffa sina syskon. På vägen stannade vi på hööks och shoppade. Det blev ett par ridskor, vinterridstövlar, tunna ridvantar, vinter ridhanskar och en filt till hunden. Ridskor hade jag ett par gamla, men dom har hela sulan släppt på och jag har inte ens haft dom i ett år. Men, men dom va fina mina gamla, men dom nya är ännu bättre :D



/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!