Borta bra men hemma bäst

Har vart hemma i någon timme nu. Ätit och chillat. Helgen har vart super, några bilder har jag allt från dagens utställning. De bilderna kommer inte idag. Jag mår illa och det känns som att jag har feber. Fryser som en ko, kanske ska hämta mer kläder. 

Resten av min kväll kommer inte bjuda på mycket. Ligger redan i sängen, tv:n och datorn är påslagna så jag klarar mig. Ska sova tidigt och hoppas på att jag är frisk imorgon, juste de är ju idol idag så de ska jag se på.

Imorgon är alla lediga på min skola, kanske alla i hela borlänge? Menmen min sovmorgon sprack när mamma och pappa sa att mina moppelektioner börjar imorgon. Min lediga dag är alltså ändå förstörd med lektioner. 07.00 - 09.00 ska jag sitta på körskolan sen hem och chilla för att sedan åka tillbaka och vara på en till lektion 14.00 - 16.00.


Snacka om att jag blev glad när Franz hade sovit på strömsholm i typ en vecka, men han klarade sig. Gud va jag va orolig för min älskade pojk <3

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!