?

fan va drygt de är när alla ska snacka om scapaschabraken, åh nej du får inte tävla i de, de är för stor logga, de är nått man hör jämt!! jag känner massa folk som tävlar i scapa schabrak, no one cares, lika whitaker ridbyxorna där det står whitaker på, dom får du ju inte heller tävla i , men hur många är det inte som gör de? jusst de, hur många som helst!! vafan de är väll bara att köra på, de värsta som kan hända är att dommaren kommer fram och säger åt dig att du ska tänka på de tills nästa gång! vafan jag skulle lätt tävla i scapa schabrak om ja hade nått, sen så äre väll bara att ta de om nån (domaren) skulle komma och säga till!? så tkr jag iaf!! /evelina

Kommentarer
Postat av: paula

Hahaa håller helt med dig! Tävlade med mitt scapa för två helger sen oh de sa inget. Dom orkar inte säga till folk om sånt smått !

2011-09-21 @ 22:20:18
URL: http://stallcupido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!