Eyy!

nämen tja igen!
fan va bra, min pappa har lagat min data så nu funkar den prima igen! :D
förutom att jag nyss gjorde en liten dum sak... :'''(
har råka raderat dendär raden längst ner på startsidan på datan, där de står ''START'' ni vet! HUR FAN FÅR MAN TILLBAKA DEN? :'( fyfan, KLANTARSEL!
tror jag får ringa min Linn och prata av mig lite! kan behövas!
i alla fall så hade jag ju sovmorgon imorse, skulle kliva upp 8 så skulle man hinna duscha också!
men såklart vaknar man kl 7 klarvaken!! SÄLLAN MIG!
men ja klev upp då iaf och tog vovven åh hämtade tidningen och sen duschade ja snabbt! :) okej, typ 20 minuter! ;)
sen så åkte jag med mamma till skolan.. hade språk på morron, helt okej, gick tidigare med katrine och raggade praoplats! Fixade en tillslut nurå! ;)
sen så hade vi svenska, gick till datasalen, typ 50% jobb och 50% facebook! :D hihih
sen så hade vi lunch, usch säger ja bara, inge gott, inge gott! FYY!
sen så vare syslöjd, fixade en sak man lära göra, man skulle rita en bild, eller skriva en text. ja skrev L♥VE (sådär, med ett hjärta som o) ni förstår!
sen så snackade vi lite med Helena, Syon på skolan, lite inför prao och gymnasieval, eller snarare när skolorna har öppet hus.. tydligen vare sån där öppet hus den 5:e, en onsdag SÅKLART (på läkerol) bara för att jag tränar på onsdagar, kanske kan få träna lite senare dårå, eller kanske på tisdan, vi får se, för de kan ju vara bra att åka och kolla så man ser lite! men ja vill ju såklart inte missa träninen! de går liksom före att åka och kolla på program, de blir ju fler gånger..
men vi får se vad som händer! :)
i alla fall så åkte jag och mamma direkt till ryttarstugan och köpte MH supreeme high rider ridstövlar och MH stigbyglar med specialplattorna till, ni har ju sett bilder tidigare!
sen så har ju jag och mamma jobbat lite, har haft 2 hästar åt mammas 'kompis' så då har vi tjänat asbra! hur bra betalt som helst, och då ger vi dom bara mat typ, och mockar hagen, och öppnar och stänger en tråd, inge jobbigt alls men somsagt asbra betalt så idag kom susanne med MONEYY! ;) hihih, skitmkt fick vi! tänker inte gå in på exakt summa, men bra vare!
så nu så ska dehär inhandlas:
Rosa/Svart KL dunväst, den är vändbar vilket jag tkr är ASBRA!
och sen (såklart)
För ultimata matchningen!
så jävla snyggt alltså! kommer bli så GRYMT snyggt!! :D
men nu tkr jag att jag skrivit mkt, så vi hörs mer sen! :)
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!