Fixat lite

Jag har fixat två tidinställda, mer hinner jag inte.. Litaar på att Evelina håller ordningen här på bloggen.

Om typ en halv timme kommer Louise sen drar vi vidare ut i skogen ;) Nej men jag tror att dom bodde typ långt ut i skogen. Senare ikväll skulle vi på trav om jag inte minns helt fel.

Jag red igår, blir nog ridfritt i helgen och på måndag har jag moppelektioner så då kan jag inte heller rida så tidigast på tisdag kan jag rida igen och då blir det Zorrino som ska motioneras. Det blir bra det, dock har jag inte bestämt vad vi ska hitta på, kanske barbacka? haha älskar att rida barbacka men vi får se hur det blir. Franz tror jag att jag kan rida tidigast på Onsdag, vi får se. Usch skulle vilja att man kan ta med sig hästen vart man än åker. Men men jag lär väll överleva en helg utan att rida? Louise moster har hästar men de är körhästar tror jag?

Vi hörs!

/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!