HalL0!


Hur grym? :)
Hej! :)
anledningen till att jag inte bloggade nått igår är att jag vaknade kl 7, fixade mig och sen tog jag 9.25 tåget till Gävle! :) och sen så har min bärbara cepat loss lite och hänger sig exakt HELA tiden!! (TYPISKT)
men pappa visste hur man skulle göra för att den ska funka ''som vanligt''

men i alla fall så åkte jag till Gävle då! Alva och hennes mamma Lotta kom och mötte upp mig på station. ;)
sen åkte vi ut till valbo (köpis typ) till Gävle FRK och kollade på DM! Va väll inte så superbra resultat i DM klassen men de va ju ganska högt :P LB+5 för B-ponny och sen LA+5 för C & D ponny! :)
när de var slut så åkte vi hem till Alva och bytte om till ridkläder, cyklade till stallet, gjorde i ordning Bob! (Obbia) :D
sen så red vi ut, (en cyklade och en red) vi turades om! ;) så vi hade de mysigt, hoppade över någon stock åh så! :)
kan ju säga att man fick ställa om sig ganska rejält då Obbia och Vicke inte är de minsta lika varandra! :) men de tkr ja bara är, så tråkigt om alla skulle vara exakt lika dana!  sen när vi kom hem från stallet hade mamma ringt lite ;) (ja som lovat att svara) grejjen va de att mobilen vart kvar hemma hos alva när vi red så därför svarade jag inte) men ja fick tag på na så skulle hon igentligen ha hämtat mig, men duktig som man är och snäll som Alva och alvas mamma är så skjutsade dom mig till tåget HALV 10!!!! HUUUUUUUUUUUR UMDERBARA OCH SNÄLLA ÄR DOM INTE!? kärlek till dom!! :D
Råkade hamna i samma sån här plats (vagn) som nåra glada brynäs supportrar, eller heter de så! dom va ju lagomt glada, fulla, osv! hahah när ja kom hem så väntade mamma & Atlas på station! fyfan va trött ja va när ja kom hem iaf!
somna nästa på dirren! ;)
hhaha, gölligt jag vet! :D fast idag vaknade jag typ 9 så de kändes helt okej! :D

iaf så ska jag köpa nya (ett par till) ridstövlar! :D
och denna gång är det dessa som ska köpas!

Mountain horse Supreme high rider! :D

och såklart


för de perfekt fästet och allt!! :D

(nej jag är inte bortskämd, bara omtyckt)
/Evelina!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!