Imorgon

undrar hur jag ska göra?

Imorgon har jag Zorrino, och det går absolut inte att ändra och jag vill inte ändra det heller. Frågan är bara om jag hinner ha Franz också? hmm. Slutar halv 3. Det ska spöregna och ridhuset är upptaget. Funderar på att isåfall rida Zorrino barbacka på banan och rida ut Franz barbacka. Inte bra att förstöra lädret i spöregnet. Men om de är uppehåll kanske jag rider ut med Zorrino och rider Franz på banan. Vill inte rida ut på Zorrino babacka...än. Men vi får se helt enkelt. Jag slutar halv 3 och räknar med att det tar allt som allt ca 5 timmar. Så då blir jag inte klar förens 20.00. Aja vi får se hur jag gör. Har inte ridit Franz sen i torsdags och väntar jag tills på onsdag har det ju nästan gått en vecka. JAG MÅSTE HINNA!


Tur att Zorrino är duktig även fast jag gör något helknasigt med handen. Fin outfit också!

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!