Ju mer dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma!

Hej, bloggen som Gud Evelina glömde! ;)

hahah, fyfan va kass jag är på att blogga!
men pappa har faktiskt inte lagat min dator än och jag får inte alltid låna hans data...

skolfoto igår! våran klass såg ut som vi hade bråkat, sönderrivna tröjor, blåöga (gjort med lite blå och lila ögonskugga) Edvin ville se brun ut så vi överdrev med brunpuder på han, haha, ja kan ja! :D
sen hade vi plåster, nåra killar hade mascara (HAHA) och ja, vi är som vi är helt enkelt, men fan va GRYM vi är!
vårat skolfota vart ju assnyggt, vissa va inte alls berädda så dom gjorde fetaste minerna! hahah, vi (jag och nån till) fick hjälpa fotografen och sätta ut namn på klasskortet så vi såg ju de vi då! hahah, tjejerna hade iaf tuperat håret! SNYGGT!! fast vi va ganksa snabba att tvätta bort lite ''blåmärken & blåtiror'' innan vi skulle ta inviduella kort!
tror mitt vart okej, kollade bara jättesnabbt på fotografens data! ;) men vafan, vi får väll se hur de blev om några veckor när de kommer!;) fett taggad till skolkatalogen kommer iaf!! :D

när jag kom hem igår så va ja dötrött (som vanligt) har blivit asseg när jag kommer hem från skolan nu, efter de jag vart sjuk, så de kanske är nå kvar, ingen aning, mamma tkr iaf att ja borde gå till HC och ta prover och kolla men såklart så vill ju inte jag de, även om de kanske skulle vara de bästa, men jag tycker dom kan ta blod från andra och inte från mig ^^ men vi får väll se hur de blir, orkar ju inte precis va sjuk, åh liksom ett stick i fingret dör man ju inte av, jag har ju t.om, gjort de på mig själv i skolan ed en sån där sak när vi skulle kola blodgrupper! ;)
men ja hopapr helst över om jag slipper!! hhaha  mamma får väll försöka få dit mig ett tag till för hon kommer endå inte att lyckas! ;)
men eftersom ja somnade i min säng kl typ halv 5 igår och inte vaknade för än typ 7 så fick Vice en kortis tur igår eftersom både han och jag är mörkrädd ^^ hihi (skäms lite) haha, men idag ska vi ut på en lite längre tur! :D

imorrn vet jag inte alls vad som händer, ska väll rida och säkerligen putsa upp alla saker, kanske skulle ha städat stallet lite, om ja orkar.. haha fast ja kanske gör de idag ist, får se..

och sen på måndag åker jag till ryttis och köper mina stövlar och stigbyglar!! :D

men nu ska jag nog ut och städa lite och sen rida ponnyplutt! :D

hörs hej!

/Evelina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!