Ledsen..

Tjao!
dagen har varit helt perfekt fram tills nu typ! eller 1 timme sen typ! :'(
helt underbart att jag åkte till ryttarstugan idag och handlade lite...
som ni redan viste, men nu är de mitt!
snyggt som fan!! :D
sen när jag kommer hem, så ska jag hämta Vicke (som även fått ett nytt smeknamn, PICKELS!) ;)
iaf, så när jag skulle hämta Pickels, så tkr jag att han gick lite konstigt, så jag bad mamma att kolla på honom när jag sprang med honom, åh såklart så visar han bak att han haltar lite, Troligtvis så har han sträckt sig i hagen, eftersom de inte va nått alls när jag släppte ut honom efter jag ridit! är alltid jättenoga att kolla de!!
men i alla fall så linimenterade vi honom och lindade honom!
så nu så hoppas vi att han är REN imorrn!!!!
skulle vara så skönt, för jag dör annars! :'(
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!