men rubrik!?

tja skriver från telefonen igen! och idag ska jag försöka låta bli att radera allt som jag lyckats med dom 2 senaste dagarna! så därför så har det blivit dåligt med bloggning dåman inte orkat skriva om allt när man skrivit aslångt!! i alla fall så åkte jag hem 2 timmar innan vi slutade idag iaf eller typ 2 timmar, kände mig hängig och trött, hade ävwn lite feber.. så jag åkte hem och kurerade mig! :) så imorrn väntar en heldag i elevrummet! :) vilket innebär inte en enda.lektion på hela dan! hur soft? ;) har även hoppträning med min älskling imorrn! kl 7 börjar den! tagga! :D har ju ridit markarbete och dressyr senaste dagarna (dom 2 senaste dagarna) och idag lärde jag mig LC:1 dressyrprogrammet från 2008 soch även red igeonom det och det funkade helt okej :) så de blir väll kansne till att starta nån dressyr sen! :) fast då får de gå som de går, Vicke är ju inte precis gjord till dressyrponny och vi skulle säkert inte få nå bra poäng alls men bara för startens skull så skulle de vara lite kul! bara för att se vad dom säger om honom! :D Men ska gå åh sova nu ;) eller lägga mig i sängen och kolla på film/tv nu när pappa dragit ut antensladden så jag har boxern att kolla på :). men vi hörs! /Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!