Nu är jag tillbaka, hoppas jag

Har inte alls någon blogglust och de gör att jag skriver tråkigt och då vill ni ändå inte läsa. Men hoppas de blir bättre snart. 

Idag red jag Franz på banan. Red lite halvt dressyrpass, haha. Jag hade hoppsadeln och red dressyr. Han va superfin och jobbade på ordentligt. Vart inte ett sånt långt pass eftersom han inte är rakad än och han har päls som en nallebjörn. Jag jobbade mest på fyrkantspåret för att på ha honom rakställd vilket är svårast just nu. Vi tränade även på förvänd galopp. Han va grym, måste be någon fota nån dag!


Älskar min plutt <3

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!