Vädret kan inte bestämma sig

Nu på kvällen vart vädret fint och solen sken, underbar höstkväll!

Funderar på om jag ska ringa efter skjuts till imorgon, då kanske jag hinner rida båda hästarna. Annars kan jag ju bara skritta en kort vända med Franz eftersom han gick hårt idag, så han är värd en lugn dag. hmm måste ha skjut innan jag tar till mig att ha 2 hästar. Om jag måste åka buss hinner jag bara med en....

Har tittat på idol nu på kvällen, har alltid följt de och kommer även göra de iår. Nu ska jag plugga och även försöka fixa något tidinställt. 


Valpis äter upp mitt ben :(

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!