Välkommen då! :)

Hallo! :)
Nu har vi lämnat våran gamla tråkiga blogg för att starta denna nya som ska bli den bästa någonsin! ;)
Jag som sagt heter Evelina, är 15 år, har en D-ponny valack född -95! Tävlas tom. regional LB med placering, Vinster och placeringar i lokal LB också! :)
Jag hopptränar en gång i veckan för Cecilia 'Cissi' Hansson! en GRYM tränare om jag får säga det själv! :)
dom flesta vet ju de mesta om mig, men i bloggen kommer ni få följa mig i min vardag, skola osv.. och även träning och tävling med världens bästa ponny! nu kämpar jag och Vicke hårt för att komma längre! med sikte på högre höjder! :D

/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!